Kampanie linków sponsorowanych w Google to najszybszy sposób, by znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania i dotrzeć do nowych klientów.
Dlaczego kampania w Google?
Obecność firmy w wyszukiwarce Google to dziś konieczność. Liczne badania i statystki wskazują, że aż 95% Polaków korzysta z wyszukiwarki Google. Co to oznacza? Blisko 100% Twoich potencjalnych Klientów szuka Twojej oferty w wyszukiwarce Google - więc nie może tam zabraknąć Twojej firmy!
Co to jest link sponsorowany?
Link sponsorowany to tekst reklamowy zawierający podstawowe informacje o Twoich produktach i usługach. Link sponsorowany jest jednocześnie przekierowaniem do Twojej strony internetowej, pojawiającym się na górze bądź z prawej strony nad naturalnymi wynikami wyszukiwania w Google. Linki sponsorowane pozyskiwane dzięki kampaniom w Google Adwords są formą promocji internetowej, której głównym celem jest przyciągniecie na daną stronę odbiorców zainteresowanych prezentowaną na niej ofertą.
Korzystając z Adwords, uzyskuje się reklamę idealnie dopasowaną do zawartości szukanej treści. Kiedy podczas wyszukiwania użytkownik internetu wpisze frazę, jaką reklamodawca określił w przyjętej strategii kampanii, powyżej lub obok wyników organicznych pojawi się odnośnik do promowanej strony. Dzięki temu reklama ma zdecydowanie większe szanse na dotarcie do potencjalnego klienta.
Korzyści i zalety linków sponsorowanych:
- niskie koszty - w porównaniu do innych form reklamy
- płatność tylko za efekty - czyli wejście potencjalnego klienta na Twoją stronę
- natychmiastowe efekty - uż w dniu uruchomienia kampanii Twoja firma jest widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukiwania
- dokładne targetowanie - możliwość dopasowania regionu i okresu wyświetlania reklam
- dokładna mierzalność - dzięki programowi Google Analytics znane są efekty kampanii oraz zwrot z inwestycji
- elastyczność - koszt kampanii zależy tylko od Ciebie. Kampania w Google AdWords daje możliwość dopasowywania kosztu kampanii do indywidualnych możliwości finansowych, a także wstrzymania kampanii i ponownego jej uruchomienia w dowolnym momencie. W trakcie trwania kampanii można ją dowolnie modyfikować.
Kampanie w Google nastawione są na realizację założonych celów - zwiększenie odwiedzin strony, liczby zamówień, sprzedaży. Dzięki temu masz pewność, że wyłożone na reklamę pieniądze nie tylko zwrócą się, ale poprawią kondycję finansową Twojej firmy. Gwarantujemy skuteczne działania i efektywne zarządzanie zainwestowanymi środkami.
Jeśli jesteś zainteresowany prowadzeniem kampanii w Google, skontaktuj się z nami. Doradzimy, przygotujemy i wdrożymy adekwatną do potrzeb prowadzonej przez Ciebie działalności, strategię kampanii w Google.